Dynamic pricing

Dynamic pricing ontdekt verborgen marges

Als online retailer of dienstverlener ben je altijd op zoek naar de optimale verkoopprijs van je producten om de meeste marge te kunnen behalen. Dynamic pricing is de manier om dit te doen. De waarheid is alleen hard: veel gangbare pricing analytics platforms zijn lastig in gebruik en leiden niet altijd tot een aantoonbaar beter resultaat.

Een oplossing die werkt

DynaPrice is een unieke dynamic pricing tool, die je plug & play toepast in je webstore. Ingewikkelde en foutgevoelige analyse van historische data behoort tot het verleden. Dankzij slimme wiskundige algoritmes, gebaseerd op zelflerende prijsexperimenten, optimaliseer je winstmarges aantoonbaar achter de komma. Geen geclaimd resultaat, maar gefundeerde getallen.

Waarom DynaPrice?
  • Winst- of omzetoptimalisatie door zelflerende prijsexperimenten
  • Volledig plug-and-play, ook voor nieuwe producten (niet afhankelijk van historische data)
  • Gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten
  • Gebruiksvriendelijke user interface met volledige controle over het pricing process
  • Toepasbaar voor online, offline en multichannel.

Vraag hier meer informatie of een pilot aan.